Wil jij de afvallen pakketten van het Vitadis eiwitdieet bestellen met korting?

Wil jij de afvallen pakketten van het Vitadis eiwitdieet bestellen met korting?

Als je druk bezig bent met gewicht verliezen en op de hoogte blijft van de laatste ontwikkelingen dan zal het je vast niet ontgaan zijn dat Vitadis met haar Slanker Leven Plan erg hard aan de weg aan het timmeren is. Je zou wel kunnen zeggen dat het Vitadis Dieet het dieet van de toekomst is.

Dat het een prachtig dieet is staat wat ons betreft al tijden al tijden buiten discussie. De resultaten zijn gewoon fantastisch. Je zult niet snel teleurgesteld zijn. Als je niet met Vitadis kunt afvallen dan wordt het een zware dobber om met een ander dieet of afslankformule wel af te vallen.

De prijs van vitadis was echter tot voor kort wel een obstakel. Hoe mooi het dieet is, hoe hoog de prijs ligt. Alhoewel wij ervan overtuigd zijn dat het vitadis dieet het dubbel en dwars waard is, kunnen wij ons heel goed voorstellen dat de € 230 voor het Slanker Leven Plan Fase 1 pakket nou net iets te gortig is.

Afvallen pakketten van Vitadis met 60% korting bestellen

Als jij tot die groep behoort die wel heel erg graag het Vitadis dieet aanschaft, maar daar helaas niet genoeg geld voor heeft, dan heb ik goed nieuws voor je. Vanaf nu is het mogelijk om het Vitadis dieet met korting te bestellen.

Je bent vast benieuwd waarom Vitadis deze kortingsactie in het leven heeft geroepen? Om eerlijk te zijn was ik waarschijnlijk net zo verbaasd als jij toen ze mij op de hoogte brachten van dit nieuws. Zoals je misschien al wel weet heeft Vitadis nu al dik 15.000 volgers in Nederland en weten ze de voorraden maar nauwelijks aan te vullen zodat iedereen op volle snelheid weet af te vallen.

Vitadis zou Vitadis echter niet zijn als ze van de kortingsactie hadden afgezien. Zij vonden het enorme succes dat ze de laatste anderhalf jaar hebben geboekt dusdanig groot dat ze het niet konden laten om als dankbaarheid een signaal naar de achterban te sturen. Met deze korting hebben ze meer dan een waardig signaal naar hun achterban laten uitgaan om hun dankbaarheid te tonen. Vitadis, dankjewel!

Hoe je snel kunt afvallen met Vitadis

Voor iedereen die nog niet zo bekend is met Vitadis zal ik nu kort toelichten waarom Vitadis de afgelopen achtien maanden zo populair is geworden. Daar is namelijk maar één reden voor… En dat is dat het Vitadis dieet gewoon ontzettend goed werkt! Iets wat lang niet vanzelfsprekend is in de afvallen branche. Veel afslankmethodes beloven je prachtige resultaten maar vallen uiteindelijk dik tegen omdat je weer tegen het zoveelste jojo-effect aan loopt. Ja, afvallen is niet altijd zo gemakkelijk als je wou dat het was. Vitadis lijkt er echter kinderspel van te maken. Wat ook de verklaring is voor het geweldige succes.

Wil jij meer te weten komen over het vitadis eiwitdieet? Lees dan de review en ervaringen van het vitadis dieet

Eiwitdieet de ideale afvallen methode?

Eiwitdieet de ideale afvallen methode?

Je hoort er steeds vaker over: mensen die behoorlijk snel hebben weten afvallen met eiwitdieet recepten. Ze zijn hun overtollige kilo’s kwijt en eigenlijk was het hele proces niet eens zo zwaar. Dat klinkt als een ideale afvalmethode. En door deze succesverhalen, wordt het dieet almaar populairder. Als je zelf graag wat af wilt vallen, ben je het eiwitdieet vast al wel tegen gekomen. Misschien twijfel je, omdat je niet zeker weet wat het inhoudt en hoe het nu precies werkt. Want je wilt natuurlijk wel dat je lichaam gezond blijft. Maar juist dat is waar het dieet in uitblinkt.

De basisprincipes van het eiwitdieet

Zoals de naam al doet vermoeden, eet je bij dit dieet voornamelijk eiwitten. Dit is vooral te vinden in vis, vlees en eieren. Net als bij veel andere diëten, mijd je de koolhydraten. Want hoewel pasta, brood, rijst en aardappelen zeker niet ongezond zijn, stimuleren ze je lichaam wel om vet aan te maken. En daar word je dik van. Eiwitten doen juist het omgekeerde. Dit verbrandt heel gericht het vet dat jij zo graag kwijt wilt. Dat klinkt misschien een beetje vaag, maar eigenlijk is het heel simpel. Je lichaam heeft namelijk energie nodig, dat je binnenkrijgt door te eten. Verbruik je meer calorieën dan je eet, dan val je automatisch af. Want je lichaam gaat op dat moment op zoek naar andere manieren om energie te verbranden. En in eerste instantie gebeurt dat door je vetvoorraad aan te spreken.

Een eiwitdieet bevat weinig calorieën. Eiwitrijk voedsel bevat slechts 4 calorieën per gram. Vet daarentegen, bevat 9 calorieën per gram. Hiermee maak je dus al een enorme winst ten opzichte van een koolhydraatrijk dieet. Maar het succes van het dieet zit niet alleen hier in. Een ander voordeel van het dieet, is dat eiwitten moeilijk door het lichaam zijn te verbranden. Om dit toch voor elkaar te krijgen, gebruik je automatisch meer calorieën. En dat is je uiteindelijke doel als je van die kilo’s af wilt. Ook het hongergevoel waar je bij veel diëten last van hebt, speelt bij het eiwitdieet geen rol. Want doordat het eiwitrijke voedsel niet zo snel door het lichaam wordt verteerd, krijg je ook minder snel honger. Met als gevolg dat je vanzelf minder gaat eten.

De voor- en nadelen van het eiwitdieet

Het eiwitdieet werkt zo goed omdat je er niet zo snel honger van krijgt. De verleiding om je snel te vergrijpen aan snoep of chips, is hierdoor minder groot. Je krijgt weinig calorieën binnen en bent toch voldaan. Daarom is het dieet zo goed vol te houden. Het eiwitdieet is zo populair omdat je een goed effect bereikt en zonder er ontzettend veel voor op te moeten geven. Je eet vrij gevarieerd en je hoeft niet aan de slag met ingewikkelde menu’s waarvan de helft niet te verkrijgen is. Een bijkomend voordeel is, dat je spiermassa opbouwt. De eiwitten, oftewel proteïnen, zijn belangrijk voor je spieren. Zo val je niet alleen af, maar krijg je ook een mooie en fit lichaam.

Het eiwitdieet heeft positieve effecten. Toch moet je er niet te lang mee door blijven gaan. Zeker wanneer je er een streng dieet op nahoudt, is een paar maanden achter elkaar echt het maximum. Teveel eiwitten, kunnen namelijk zorgen voor teveel cholesterol in het lichaam. Daarnaast heb je de voedingsstoffen die in koolhydraten zitten, gewoon nodig. Want hier zit glucose is, dat onmisbaar is voor de hersenen. Het is dus belangrijk dat je uiteindelijk wel weer koolhydraten gaat eten, al is het in beperkte mate.

Een positief resultaat

Je eet voldoende, je hoeft geen honger te lijden én je krijgt toch een beperkt aantal calorieën binnen. Het eiwitdieet heeft zichzelf inmiddels wel bewezen. Het is ideaal wanneer je snel wat af wilt vallen. En als je er verstandig mee om gaat, ervaar je er alleen de voordelen van.

Gezond door voeding!

Gezond door voeding!

Het lijkt af en toe een beetje op fictie, als men zich bedenkt dat voeding een zo grote rol kan spelen op de gezondheid en het algeheel welbevinden van mensen. Er zijn natuurlijk veel factoren die een rol spelen bij de gezondheid, bijvoorbeeld het nemen van voldoende beweging, de gifstoffen in ons lijf, maar ook ogenschijnlijk onafhankelijke zaken zoals de vervuiling van de lucht om ons heen. De voeding die we tot ons nemen kan helpen bij het bestrijden van deze gifstoffen en biedt ons tevens een natuurlijke bescherming tegen vervuiling van buitenaf. Daarnaast kan het juiste voedingspatroon ons helpen om overgewicht tegen te gaan, het immuunsysteem te versterken en ons bovendien meer energie geven. Althans is het hedendaags dieet van de meeste mensen niet erg behulpzaam bij het behalen van deze doelen. Vaak denken we dat gezond eten niet hand in hand gaat met lekker eten en genieten. Toch kun je met een aantal simpele aanpassingen je gezondheid sterk verbeteren.

Het witte gif

Ongeveer dertig jaar geleden kwam een tot dan toe relatief onbekende wetenschapper tot de conclusie dat we vet ten alle koste moeten vermijden, omdat het ons dik en ziek maakt. Tegenwoordig, met behulp van vele nieuwe studies, weten we dat dit simpelweg niet waar is. De huidige boosdoener is de suiker die we overmatig consumeren. Suiker wordt ook wel eens het witte gif genoemd, en met goede reden. Suiker zit in bijna alles wat je in de supermarkt kunt krijgen. Vaak worden er op de ingredientenlijst synoniemen gebruikt om je te verwarren, bijvoorbeeld glucosesiroop. Dit is gewoonweg pure suiker en zorgt ervoor dat we dik worden, onze huid onzuiverheden vertoont, we minder energie hebben en dat onze hormonen uit balans raken. Wil je aan je gezondheid werken dan is het belangrijk dat je suiker alleen in hele kleine mate gebruikt.

Meer groenten en minder fruit

Jammer genoeg bevat ook fruit een hoog suikergehalte. Omdat dit althans als hele vrucht gegeten wordt, met alle vitaminen, mineralen en vezels, is fruit toch nog een bewuste keuze. Maar twee stukken fruit per dag zijn ook genoeg. Groente, daar kun je nooit genoeg van krijgen; weinig suiker, maar veel voedingsstoffen en vezels. Om de voedingsstoffen ten volle te kunnen benutten, moet je groente zowel gekookt als rauw eten. Een salade bij je avondeten van gestoomde groenen, is dus een echte aanrader.

Meer gezonde vetten

Vetten zijn niet onze vijand, zolang ze van gezonde bronnen komen. Als we bijvoorbeeld een kijkje nemen bij de mensen aan de Mediteraanse Zee, zoals Spanjaarden en Italianen, dan zien we dat deze mensen tot de gezondste van de wereld behoren, en toch gebruiken ze veel vet. Vetten zoals olijfolie zijn gezond voor ons. Ze ondersteunen de hormonale balans in ons lijf en kunnen ons zelfs helpen om vet te verbranden. Een echte rage is kokos olie; deze olie bevat voornamelijk verzadigde vetten, maar deze zijn anders samengesteld als de vetten in boter bijvoorbeeld. Kokosolie bevat hetzelde vet als wat gevonden wordt in moedermelk. Het stimuleert onze hersenen, heeft anti-bacteriele functies en stimuleert ons metabolisme.

Eet je calorieen, drink ze niet

Iedereen weet dat frisdranken ongezond zijn, maar de zogenaamde smoothies met veel fruit en bijvoorbeeld yoghurt, bevatten uiteindelijk ook veel calorieen. Ze zijn dan wellicht wel gezond, omdat ze veel voedingsstoffen bevatten, maar omdat we dranken snel op hebben, registreren onze hersenen niet dat we verzadigd zijn. Dit leidt ertoe dat je honger blijft houden en met een beetje haast wellicht naar vette en suikerrijke snacks grijpt. Gewone voeding innemen is gezonder omdat je hersenen dan ook langer de tijd hebben om een signaal naar je lichaam te sturen dat je voldaan bent. Uiteindelijk krijg je zo minder calorieen binnen.

Neem de laatste vier tips ter harte en je zult al gauw slanker en energieker zijn dan ooit tevoren!